Cara Mudah Bersihkan Bilik Air Yang Kotor Dan Berkarat

10,592 views
Jom kita bertiktok-tiktok di TikTok GilerDeco untuk lebih banyak inspirasi deko cantik.
Giler Deco

Bilik air atau pun tandas merupakan tempat yang paling penting sekali kerana ia melambangkan kebersihan kita di tahap yang mana. Jika tandas kita bersih maknanya kita adalah orang yang pembersih namun jika sebaliknya, kita adalah orang yang pengotor.

Sebab itu pentingnya untuk memastikan tandas sentiasa bersih dan cantik. Jangan biarkan ia kotor berkarat seolah ia ditinggalkan begitu lama. Jika terjadi begitu, tandas akan susah untuk dicuci dan kita perlu menyental kotoran-kotoran yang degil tersebut.

Usah risau kerana melalui perkongsian daripada Alynn Ramli ini, beliau mempunyai solusi untuk memastikan bilik air kekal bersih daripada karat itu. Beliau menunjukkan cara mudah bersihkan bilik air yang kotor tersebut. Jom kita lihat perkongsian daripada beliau.

Cara Mudah Bersihkan Bilik Air Yang Kotor Kembali Bersinar

Power giler pakai GANSO stain remover nibeli dekat kedai ECO haritu. Fyi, cuci banyak kali tandas ni tapi masih kuning, lepas pakai ganso remover terus menjadi putih (rumah sewa) Puas hati den

Bahan Yang Diperlukan :-

  • Ganso Stain Remover
Cara Mudah Bersihkan Bilik Air

Keadaan Tandas Sebelum Guna Ganso

Haaaaaa...Inilah dia gambar asal tandas sebelum menggunakan Ganso Stain Remover ini. Berapa kali sental dah namun masih lagi kuning kuningan. Letih dah menyental ni.

Cara Mudah Bersihkan Bilik Air

Gambar Selepas Gunanya Ganso

Tadaaaa! Inilah dia hasil selepas menggunakan ganso stain remover ini. Terus nampak putih melepak daripada kuning sbelum ini. Karat-karat juga pun hilang terus. Inilah dia cara mudah untuk bersihkan bilik air yang pernah saya alami

Cara Mudah Bersihkan Bilik Air

Alat Apa Yang Diperlukan Untuk Cuci?

Untuk alat yang digunakan mencuci kotoran degil tandas ini ialah saya menggunakan span cuci dinding. Hanya sapu-sapu sahaja terus hilang kesan karat kuning tersebut didalam tab mandi.

Sumber : Alynn Ramli

Anda Mungkin Juga Berminat

Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
magic-wandeyecamerabookuserrocketmagnifiercrosschevron-down