Dekorasi Rumah Berusia 30 Tahun Warna "Hitam Kuning"

3,488 views
Jom kita bertiktok-tiktok di TikTok GilerDeco untuk lebih banyak inspirasi deko cantik.
Giler Deco

Apabila membeli rumah yang berusia hampir 30 tahun ini kita sudah jangka macam mana dekorasi rumah tersebut bagaimana. Kadang-kadang ia akan tidak kemas dan banyak barang yang tidak dipakai dibiarkan begitu sahaja.

Jadi, untuk kemas-kemaskan rumah lama ni. Asz Iza bercadang untuk membuat dekorasi menyeluruh rumah tersebut tanpa apa-apa renovasi terlibat. Deko tersebut adalah dengan membeli perabot baharu dan mengecat rumah tersebut dengan warna baru.

Jadi, kepada anda yang ingin melihat bagaimana rupa sebelum dan selepas dekorasi rumah tersebut yang dilakukan oleh Asz Iza ini. Jom kita tengok perkongsian daripada beliau didalam dalam laman media Facebook ini.

Wanita Kongsikan Dekorasi Rumah Yang Berusia Hampir 30 Tahun

Alhamdulillah, saya saja nak share deco rumah pertama kami pada tahun 2021. Rumah ni dah berusia 30 tahun dan masih lagi kekal design dia tanpa apa2 renovation.

Disebabkan saya suka menghias rumah, jadi semua yang ada dalam rumah ni pilihan saya. Dari cat sehingga ke perabot suami serahkan kepada says. Memandangkan dia tak berapa sangst bab deco2 rumah ni, kalau deco kereta boleh lah.

Saya nak share bahagian ruang tamu dan makan jer. Bilik tidur kita share lepas siap deco. Saya share gambar sebelum dan selepas.

Gambar Sebelum Dekorasi

Ini adalah gambaran ruang tamu sebelum dekorasi dilakukan oleh saya. Biasalah rumah lama kadang-kadang bersepah sana sini. Lepasni, kita lakukan dekorasi yang cantik.

Dekorasi Rumah

Bahagian tangga tersebut dah cantik, jadi saya takkan kacau bahagian ruangan tersebut.

Bersepah pada awal-awal masuk kerumah ini.

Dekorasi Rumah

Selepas Dekorasi Dilakukan

Ini adalah deko rumah yang dilakukan. Penggunaan warna tema kuning dan hitam seakan-akan "Gold Black" ini memang sepadan.

Inilah dia bahagian ruang tamu tadi. Perabot saya yang pilih nak yang bagaimana. Suami tak pandai bab-bab deko ni tapi dia bahagian realisasikan impian deko saya ini.

Dekorasi Rumah
Dekorasi Rumah
Dekorasi Rumah

Bahagian dining table ataupun ruang makan. Nak makan ramai-ramai pasni baru rasa selesa.

Dekorasi Rumah

Sumber : Asz Iza

Anda Mungkin Juga Berminat

Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
magic-wandeyecamerabookuserrocketmagnifiercrosschevron-down