DIY Rak Bertingkat Daripada PVC Bermodalkan RM40 Sahaja

4,570 views
Jom kita bertiktok-tiktok di TikTok GilerDeco untuk lebih banyak inspirasi deko cantik.
Giler Deco

Semakin hari semakin ramai rakyat Malaysia yang power dalam bab DIY ini. Kalau sebelum ini Giler Deco telah pun berkongsi dengan anda semua cara membuat DIY rak tudung, DIY rempah ratus dan sebagainya. Kini, ada lagi DIY yang terbaharu yang dilakukan.

DIY yang terbaharu ini adalah DIY Rak Bertingkat yang diperbuatkan daripada paip PVC. DIY ini dilakukan oleh Slipper'z Echin dan beliau telah pun berkongsi didalam laman Facebook beliau. Beliau menyatakan itu adalah idea daripada kawan beliau sendiri.

Jadi, Giler Deco hari ini ingin berkongsikan dengan anda cara-cara untuk membuat dan bahan yang diperlukan untuk membuat DIY rak bertingkat daripada PVC ini. Jom kita tengok hasil perkongsian beliau dibawah ini.

DIY Rak Bertingkat PVC Bermodalkan RM30

Nak beli yg dh siap die punye rege sampai beratuih...jadinye sye mintak housemate saye (farah sofinas) buatkan utk sye Die gune idea die utk jadikan tempat letak wrapping paper dengan selamat

Bahan-Bahan Yang Diperlukan

Proses Membuat Rak Betingkat

DIY Rak Bertingkat
DIY Rak Bertingkat

Bagi Slipper'z Echin , beliau membuat rak bertingkat ini adalah untuk meletakkan wrapping papers beliau memandangkan beliau merupakan surprise planner. Untuk mencantikkan lagi rak ni, anda semua boleh mengecat mengikut warna kesukaan anda semua.

Namun, rak ini bukan sahaja letak wrapping papers sahaja. Untuk dijadikan tempat letak tudung, baju dan apa jua yang boleh disangkut pun boleh. Senang cerita rak ini adalah pelbgaia guna. Kos nak buat pun murah. Tak perlu beli yang dah siap dan mahal.

Sumber : Slipper'z Echin

Anda Mungkin Juga Berminat

Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
magic-wandeyecamerabookuserrocketmagnifiercrosschevron-down