Renovasi Rumah Sebelum Dan Selepas Bermodalkan RM14K

7,778 views
Jom kita bertiktok-tiktok di TikTok GilerDeco untuk lebih banyak inspirasi deko cantik.
Giler Deco

Berpindah ke rumah baru ini sememangnya merupakan impian yang dinanti-nantikan untuk pasangan yang sudah berkahwin. Apabila dapatnya rumah baru ini sudah pastinya kita ingin melakukan sebuah dekorasi yang kita inginkan.

Macam yang dikongsikan oleh Afiefa Ayu ini, beliau sekeluarga telah mengupah orang untuk melakukan sebuah renovasi rumah apartment beliau. Harga untuk melakukan renovasi ini memakan modal hampir RM14K.

Jadi, apa kata kita tengok hasil renovasi sebelum dan selepas rumah yang dikongsikan oleh Afiefa Ayu ini. Hasilnya sangat menganggumkan dan cantik untuk dilihat.

Renovasi Rumah Sebelum Dan Selepas Rumah Apartment Yang Bermodalkan RM14K

Nak kongsikan hasil sebelum dan selepas rumah saya ini yang dilakukan hasil renovasi RM14K. Dekorasi pun simple-simple jer asalkan nampak cantik dimata diri sendiri

Keadaan Rumah Apartment Sebelum Renovasi Dilakukan

Beginilah keadaan rumah saya sewaktu masuk kedalam rumah ini. Bersyukur sangat sebab bermula daripada ruang yang kosong. Suka sangat kalau rumah ni berada dalam keadaan kosong pada awalnya kerana kita dapat melakukan apa jua dekorasi rumah yang kita mahu.

Renovasi Rumah Sebelum

Gambar kami sekeluarga apabila memasuki kedalam rumah ini.

Ini merupakan bahagian dapur.

Renovasi Rumah Sebelum

Rupa Dan Keadaan Rumah Kami Selepas Renovasi Ini Dilakukan 

Beginilah dekorasi rumah kami ini selepas beberapa bulan duduk dirumah ini. Saya sememangnya menyukai sebuah dekorasi rumah yang simple-simple jer.

Renovasi Rumah Sebelum

Ruang tamu untuk rumah ini sangat sempit dan saya gunakan cermin yang besar untuk bagi ia nampak luas.

Renovasi Rumah Sebelum

Beralih pula kepada ruang dapur pula. Macam biasa ruang ni sempit jer tapi dengan penggunaan kabinet pada dinding ini bertujuan untuk jimat ruang sangat berbaloi. Manfaatkan ruang yang ada dan menjimatkan ruang untuk saya melakukan kerja-kerja didapur.

Renovasi Rumah Sebelum

Sumber : Afiefa Ayu

Anda Mungkin Juga Berminat

Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
magic-wandeyecamerabookuserrocketmagnifiercrosschevron-down