Rumah Kos Rendah Diubahsuai Menjadi Rumah Idaman | Giler Deco

Rumah Kos Rendah Diubahsuai Menjadi Rumah Idaman

Rumah Kos Rendah

Rumah kos rendah zaman sekarang sememangnya menjadi rumah pilihan yang ingin dijadikan sebagai rumah kedua. Bukan sahaja ia murah waktu dibeli namun ia keadaan rumah yang kecil memudahkan untuk dijadikan ubahsuai rumah tersebut.

Macam yang dilakukan oleh Adawiah Mamat ini, beliau menyatakan bahawa telah membeli satu rumah yang berkos rendah. Rumah tersebut telah pun dilakukan ubahsuai oleh beliau daripada rumah biasa menjadi rumah idaman yang cantik dan elegan.

Hasil ubahsuai rumah tersebut telah pun dikongsikan didalam laman sosial Facebook beliau. Hasil tersebut juga mendapat pelbagai reaksi yang menarik daripada orang ramai. Untuk lihat hasil tersebut, jom kita lihat hasil perkongsian daripada beliau.

Sebelum & Selepas Ubahsuai Rumah Kos Rendah Menjadi Rumah Idaman

Sebelum dan selepas rumah kos rendah.tapi.masa beli dan tuan ke dua dah. Ini adalah rumah kedua.hasil simpnana sikit sikit. Bolehlah asal tak berhutang

Rupa Rumah Yang Asal

Beginilah dia rupa asal rumah kos rendah kami pada awal-awal beli dahulu. Banyak kerja yang perlu dilakukan apabila tengok keadaan rumah sebegitu.

Rumah Kos Rendah

Dapur asal kami. Masih dalam proses.

Proses memecahkan rumah itu sudah menjadi perkara biasa dalam ubahsuai rumah.

Keadaan Rumah Selepas Diubahsuai

Inilah dia rupa rumah tersebut selepas ubahsuai selesai.

Mini garden kesukaan saya. Nak tenangkan minda daripada apa jua masalah pasti akan datang kesini.

Bahagian ruang tamu. Bolehlah nak tengok tv dengan satu keluarga ramai-ramai kat sini.

Rumah Kos Rendah

Kerusi kerang tu ramain yang tanya beli kat mana. Saya beli di Shopee sahaja. Mudah dan murah juga.

Rumah Kos Rendah

2 keping cermin yang besar pada ruangan hallway.

Bahagian backyard rumah. Saya pasang rumput karpet supaya ia nampak lebih cantik dan ceria.

Rumah Kos Rendah

Rumah Kos Rendah

 

Bahagian dapur sekarang. Meja disapurkan layer marble disertakan dengan hiasan bertemakan warna putih.

Rumah Kos Rendah

Rumah Kos Rendah

Itu sahaja perkongsian daripada Giler Deco untuk kali ini. Diharap perkongsian mengenai ubahsuai rumah berkos rendah ini dapat memberikan sedikit inspirasi kepada anda semua.

Semoga bermanfaat semua.

Sumber : Adawiah Mamat

Dapatkan tips-tips deko rumah & inspirasi deko trending di saluran Telegram kami

Produk-produk di dalam artikel ini

Rumah Kos Rendah Diubahsuai Menjadi Rumah Idaman
Kerusi Kerang
Rumah Kos Rendah Diubahsuai Menjadi Rumah Idaman
Chesterfield L Sofa
Rumah Kos Rendah Diubahsuai Menjadi Rumah Idaman
Cermin Saiz Besar
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on telegram