41 Idea Warna Cat Dalam Rumah Menjelang Raya Aidifitri

12,847 views
Jom kita bertiktok-tiktok di TikTok GilerDeco untuk lebih banyak inspirasi deko cantik.
Giler Deco

Setiap pemilik rumah memang sudah mengetahui bahawasanya dekorasi rumah yang cantik adalah salah satunya bermula dari warna cat yang digunakan. Warna cat pada dinding amat penting kerana warna tersebut mampu mempengaruhi mood dan penampilan bilik anda. Ramai di dalam kalangan pemilik rumah hanya cat rumah berdasarkan warna yang mereka suka tanpa mengabaikan kesesuaian rumah annda. Jadi kali ini Gile Deco mahu berkongsi 41 idea warna cat dalam rumah anda tahun 2021 yang menarik.

Salah satu sebab kenapa anda tidak berpuas hati dengan warna cat rumah anda adalah kerana anda dia bayangkan macam mana hasilnya nanti. Sepatutnya anda perlu fikir macam mana final result apabila rumah anda selesai di cat. Perkara yang paling penting untuk cat rumah adalah anda perlu mengetahui kombinasi wara yang betul. Barulah rumah anda akan nampak lebih cantik dan ceria. Jom sama-sama kita saksikan kombinasi warna yang sesuai dengan rumah anda.

Sebagai contoh, kalau anda perasan, semakin ramai pemilik rumah yang  mula meggunakan warna siri gray untuk menonjolkan bahagian tertentu ruang. Ramai beranggapan warna ini tak sesuai jika di cat pada bilik yang sempit. Tapi sebenarnya warna ini mencipta ruang jika anda pandai mainkan warnanya dengan betul.

41 Idea Warna Cat Dalam Rumah :

 

[foogallery id="8336"]

Itu sahaja perkongsian kita untuk hari ini. Di harap dapat membantu anda dalam memilih warna yang betul untuk cat rumah anda.

Kredit : Port Deko

Anda Mungkin Juga Berminat

Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
magic-wandeyecamerabookuserrocketmagnifiercrosschevron-down