Bilik Stor Seram Diubahsuai Kepada Dekorasi Bilik Baking Yang Cantik

445 views
Jom kita bertiktok-tiktok di TikTok GilerDeco untuk lebih banyak inspirasi deko cantik.
Giler Deco

Bestnyer kalau ada sebuah dekorasi bilik baking yang khas untuk anda yang suka membuat kek atau sebagainya. Mempunyai sebuah bilik baking sememangnya wajib sebab dengan ada bilik sebegini, segala kerja-kerja membuat kek akan berjalan dengan lancar dan tenang.

Seperti yang dikongsikan oleh sis ni yang bernama Adda Weeya. Beliau kongsikan bagaimana sebuah bilik stor lama yang menyeramkan diubahsuai menjadi bilik baking khas untuk beliau sendiri. Dengan adanya bilik baking ni, segala kerja-kerja melibatkan membuat kek dan sebagainya semuanya dilakukan disitu.

Jom kita melihat bagaimana dekorasi bilik baking ini dihiasi oleh Adda Weeya ini. Adakah ianya cantik dan boleh dijadikan sebagai inspirasi? Anda pasti akan terpegun melihatnya.

Dari Sebuah Bilik Stor Yang Seram Kepada Sebuah Dekorasi Bilik Baking Yang Cantik

Yeahhhh! finally mummy ad bilik baking sendiri . Hahaa. Bilik ni sebelum banjir jadi bilik stor yg agak menyeramkan . Macam2 khazanah entah pape ad dalam ni termasuk barang tuan rumah. Nasib baik officemate husband x kene serangan jantung masa bersihkan bilik asal yang macam puaka ni .

Telupa nak snap gamba stor ni sebab memang tragis nak kemasnya. Lepas dah kemas da chop awal2 cakap nak jadikan bilik baking sebab nak kurangkan barang2 dekat living hall. Sebelum ni semua letak dekat living hall. So boleh imagine tak semak mata dia macam mana. Rumah dahla tak sebesar banglo.

Guna perabot yang tak rosak pindahkan dalam stor yang sebesar 5 tapak mozek je. Rak2 pon beli preloved and ad yang infaq bagi. Secara rasminya hari ni 1st time start guna bilik ni . Bahan2 pon kita topap sikit2 je dulu. Kalau dikenang barang niaga yg rosak mmg sedih tapi dah redha. Semoga ad rezeki lain nanti . Insya Allah.

Dekorasi Bilik Baking Yang Cantik Pada Asalnya Bilik Stor

Nak tunjuk sikit beberapa hasil kek yang dilakukan sewaktu adanya bilik baking khas ini.

Dekorasi Bilik Baking

Segala bahan-bahan nak buat kek semuanya ada didalam bilik ini. Tersusun kemas jer atas rak ni. Nak ambil pun senang jer sebab dah tau dimana overn, dimana bahan-bahan nak buat kek dan sebagainya.

Dekorasi Bilik Baking

Kat tepi alik kiri tu tempat saya membuat kek. Alhamdulillah, selesa sangat dan untuk lebih nampak terang bahagian ni saya dah sediakan ring light untuk memudahkan kerja-kerja membuat kek.

Alat-alatan elok susun sebegini sebab fleksibel untuk mengambil dan meletakkan kembali pada tempat yang asal.

Dekorasi Bilik Baking
Dekorasi Bilik Baking

Kredit : Adda Weeya

Anda Mungkin Juga Berminat

Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
magic-wandeyecamerabookuserrocketmagnifiercrosschevron-down