Hasil Dekorasi Rumah Rupa Biasa Hingga Nampak Eksklusif

5,034 views
Jom kita bertiktok-tiktok di TikTok GilerDeco untuk lebih banyak inspirasi deko cantik.
Giler Deco

Kadang-kadang rumah kita ni juga perlu melakukan perubahan dekorasi dalam beberapa tahun agar ia nampak lebih fresh dan cantik. Takkan nak duduk dirumah dengan hasil dekorasi rumah yang sama hampir 5 tahun kan? Mesti kita ingin mengubahnya kan?

Seperti yang dikongsikan oleh Nichaa Aryanie Ajai ini, beliau terasa bosan waktu pkp,pkpp dan juga lockdown ni. Jadi, beliau memutuskan untuk melakukan sedikit perubahan dekorasi rumah beliau yang dilakukan pada 2019.

Untuk dekorasi tahun 2021 ini, beliau telah berkongsikan gambar tersebut didalam grup facebook "Jom Deco Rumah PPR Kita". Hasilnya juga mendapat pelbagai perhatian daripada grup tersebut. Jom kita tengok hasil dekorasi yang dilakukan oleh beliau ini.

Hasil Dekorasi Rumah Yang Biasa Menjadi Dekorasi Rumah Yang Nampak Lebih Elegan Eksklusif

Gambar dekorasi rumah pada tahun 2019 vs 2021 sebelum sedikit ubahsuai dilakukan. Before vs After the decoration. Hasil dekorasi ini adalah hasil daripada Pkp, PKPD dan juga lockdown.

Dekorasi Rumah Yang Asal Pada tahun 2019

Ini merupakan dekorasi kami yang dahulu. Daripada tahun 2019 lagi kami lakukan dekorasi begini. Kali ini disebabkan pkp,pkpp dan lockdown, kami ingin melakukan ubahsuai dekorasi yang sedia ini menjadi lebih cantik.

Hasil Dekorasi Rumah

Bahagian ruang makan kami yang dahulu.

Bahagian ruang tamu

Hasil Akhir Dekorasi Rumah Yang dilakukan Pada Tahun 2021

Alhamdulillah, akhirnya siap juga dekorasi rumah untuk tahun ni selepas hampir 2 tahun dengan dekorasi yang lama. Kalau dekorasi rumah yang dahulu cumalah nampak biasa-biasa sahaja. Dekorasi untuk tahun 2021 ni lebih kearah deko gaya eksklusif.

Hasil Dekorasi Rumah
Hasil Dekorasi Rumah

Kebanyakkan barangan untuk melakukan dekorasi ini boleh didapatkan di Shopee. Antaranya ialah langsir biru, kerusi makan yang sedia ada dan sebagainya.

List Barangan Dekorasi Rumah Ini : 

Berikut merupakan hasil kawasan ruang tamu yang terbaru. Macam mana? Cantik tak?

Hasil Dekorasi Rumah
Hasil Dekorasi Rumah

Itu sahaja perkongsian daripada Giler Deco untuk kali ini. Diharap artikel kali ini mengenaik dekorasi rumah ini dapat memberikan inspirasi buat anda yang ingin menukarkan dekorasi rumah anda.

Semoga bermanfaat untuk anda semua.

Sumber : Nichaa Aryanie Ajai

Anda Mungkin Juga Berminat

Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
magic-wandeyecamerabookuserrocketmagnifiercrosschevron-down