Pemilihan Cadar Katil Yang Murah Tapi Cantik | Giler Deco

Pemilihan Cadar Katil Yang Murah Tapi Cantik

Cadar katil sebenarnya sangat penting untuk keselesaan tidur kita terutamanya pada waktu malam. Terdapat beberapa jenis kain cadar berbeza di pasaran dan pasti kita tak pernah terfikir tentang kualiti cadar yang ada bukan?Cadar yang bagus sebenarnya mempunyai kategori masing-masing seperti thread count, jenis fabric, ketebalan, warna dan juga corak. Perkongsian kali ini adalah mengenai promosi shopee yang menarik dan murah. Perkongsiannya adalah mengenai pemilihan cadar katil yang murah tapi cantik.

Secara generalnya, semakin tinggi bilangan thread count, semakin lembut kualiti cadar tersebut, jadi cadar itu akan tahan lebih lama juga. Cadar kualiti tinggi dengan bilangan thread count yang tinggi juga makin lama akan menjadi lebih lembut dan sedap dipakai. Cadar yang bagus selalunya mempunyai bilangan thread count daripada 200 sehingga 800.

Namun, kadangkala, cadar yang berharga sangat mahal dan mewah mempunyai thread count sehingga 1,000. Ayuh lihat cadar terbaik untuk kegunaan anda dan bersesuaian dengan jenis katil.

Ikuti perkongsian cadar di bawah dengan pelbagai pilihan menarik untuk anda:

Pemilihan Cadar Katil Yang Murah Tapi Cantik :

 

Clik disini untuk pembelian

Clik disini untuk pembelian

Cadar cotton ini sesuai buat sesiapa yang ingin cadar yang murah dan berwarna menarik. Sesuai dikenakan dengan sarung comforter yang bercorak. Material cadar ini sangat lembut dan selesa digunakan oleh katil jenis single. Warna cadar ini tidak akan mudah luntur dan kecut walaupun anda membasuhnya berkali-kali.

Itu sahaj perkongsian yang ingin dikongsi oleh Giler Deco mengenai promosi shopee ini. Diharap perkongsian kali ini dapat membantu anda dalam mencari cadar dengan harga mudah dan berbaloi. Pemilihan cadar yang cantik akan membuatkan bilik anda kelihatan ceria.

Dapatkan tips-tips deko rumah & inspirasi deko trending di saluran Telegram kami
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on telegram