Rumah Kecil Kosong Diberikan Dekorasi Dalaman Cantik

7,749 views
Langgan channel Telegram Giler Deco untuk trend deko terkini & informasi hiasan dalaman yang menarik.
Giler Deco

Rasa malu dengan rumah sendiri disebabkan rumah kelihatan kecil berbanding dengan orang lain? Usahlah anda semua bandingkan rumah anda dengan orang lain. Semakin di fikir semakin akan tidak suka akan rumah sendiri.

Seeloknya fikirkan bagaimana untuk membuatkan rumah yang kecil tersebut agar sedap mata memandang dengan melakukan dekorasi rumah yang cantik macam dilakukan oleh Chik Tiha. Dari rumah kecil kosong terus menjadi rumah menerapkan dekorasi simple minimalis.

Jom kita melihat dekorasi rumah yang dilakukan oleh Chik Tiha ini.

Dari Rumah Kecil Kosong Kepada Rumah Berkonsepkan Dekorasi "Simple Minimalist"

Sebelum & Selepas Rumah Kecil Kami Ini.

Rumah kecik & biase2 je. Tak lah banyak sangat perubahan. Tapi cukuplah untuk selesa didiami.

Rumah Kosong Pada Awalnya Sebelum Apa-Apa Deko Dilakukan

Rumah kosong kami ini.

Rumah Kecil Kosong
Rumah Kecil Kosong
Rumah Kecil Kosong
Rumah Kecil Kosong

Dekorasi Dalaman Rumah Menerapkan Konsep "Simple Minimalist"

Selepas. Planning nak tarik kedepan & bahagian tepi. InshaAllah.

Rumah Kecil Kosong

Kat luar ni tak letak mozek pun. Sebab nak reno bahagian depan ni. Besarkan sikit lagi. Kalau mozek macam rugi pula nanti.

Tiang lampu ni kalau boleh alih, memang dah lama alih.

Ruang makan simple sahaja. Malas nak buat grand-grand.

Rumah Kecil Kosong

Ni sebenarnye sementara je kedudukan sini. Pastu dah terbeli sofa pulak. Dah jadi sempit dek kerana sofa.

Rumah Kecil Kosong
Rumah Kecil Kosong

Saje2 letak sebagai penambah seri.

Dapur kecik saya. Tapi inshaAllah dalam mase terdekat ni nak renovate belakang.

Simple2 sebab ruang limited.

Rumah Kecil Kosong

Just untuk naikkan seri sikit.

Rumah Kecil Kosong

Ni bilik ke3 yang dijadikan sebagai bilik main & baju anak. Juga bilik sembahyang.

Rumah Kecil Kosong

Ruang kecil yang selebihnya ini dijadikan sebagai tempat bahagian laundry.

Rumah Kecil Kosong
Rumah Kecil Kosong

Sumber : Chik Tiha

Anda Mungkin Juga Berminat

Logo Giler Deco
© 2022 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
magic-wandeyecamerabookuserrocketmagnifiercrosschevron-down