Deko Bahagian Ruang Dapur Edisi Orang Bujang

13,254 views
Jom kita bertiktok-tiktok di TikTok GilerDeco untuk lebih banyak inspirasi deko cantik.
Giler Deco

Sudah menjadi perkara biasa apabila orang bujang pergi membawa diri keluar daripada kampung halaman untuk duduk di rumah sewa. Namun, harus diingat tidak semua rumah sewa akan berada dalam keadaan yang baik dan bersih.

Seperti yang dikongsikan oleh Cik Nisa ini, beliau tunjukkan keadaan dalaman rumah sewa tersebut terutama pada bahagian dapur yang kelihatan sangat teruk. Beliau bertekad untuk melakukan sedikit ubahsuai dan deko pada bahagian ruang dapur tersebut.

Barang-barangan yang dicari oleh beliau dalam menjayakan melakukan dekorasi ini banyak di beli di platform Shopee. Hasil sebelum & selepas juga turut dikongsikan. Jom kita tengok perkongsian daripada beliau ini.

Wanita Ini Lakukan Deko Bahagian Ruang Dapur. Dari Buruk Kembali Kelihatan Cantik

Bahagian ruang dapur orang bujang. Memang masuk awal-awal rupa bahagian dapur sudah pun begitu. Jadi, terdetik untuk melakukan sedikit ubahsuai dan dekorasi ruang dapur ini. Sini saya letakkan hasil sebelum dan selepas yang dilakukan.

Barangan untuk lakukan dekorasi juga ada saya sharekan untuk anda yang juga ingin lakukan dekorasi ruang dapur seperti saya.

Sebelum Deko Bahagian Ruang Dapur Dilakukan Pada Awalnya

Izinkan saya tunjuk sedikit rupa bagaimana keadaan ruang dapur rumah ini pada awalnya.

Deko Bahagian Ruang Dapur

Apabila menyapu pada bahagian ini sahaja pun dah berdebu apatah lagi nak lakukan ubahsuai dan dekorasi pada ruangan ini.

Jadi, pada awalnya untuk lakukan ubahsuai ini, saya lakukan dengan proses mengecat bahagian dapur ini agar nampak ceria sedikit.

Keadaan Dekorasi Bahagian Dapur Selepas Melakukan Ubahsuaian

Tadaaaa!! Inilah dia hasil dekorasi bahagian ruang dapur yang telah pun siap dilakukan oleh saya 😍. Simple-simple sahaja sebab barang pun banyak beli di Shopee. Bujang kan jadi kena beli yang murah-murah sahaja.

Antara barangan yang saya beli di Shopee :-

Deko Bahagian Ruang Dapur
Deko Bahagian Ruang Dapur

Untuk sinki warna gold ni saya warnakan menggunakan spray gold.

Deko Bahagian Ruang Dapur
Deko Bahagian Ruang Dapur
Deko Bahagian Ruang Dapur

Kredit : Cik Nisa

Anda Mungkin Juga Berminat

Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
magic-wandeyecamerabookuserrocketmagnifiercrosschevron-down