Dekorasi Rumah Simple Hanya Daripada Barang Bajet Sahaja

26,143 views
Jom kita bertiktok-tiktok di TikTok GilerDeco untuk lebih banyak inspirasi deko cantik.
Giler Deco

Sesetengah orang apabila hendak melakukan sesuatu dekorasi ini mesti ada yang pemikiran seperti "deko rumah kena beli barang baru". Namun, anggapan ini selalunya tidak diterima kerana dekorasi rumah juga terletak pada susunan dan juga kekemasan daripada barang tersebut.

Jika melakukan dekorasi rumah simple ini usahlah beli barang baru yang mahal, guna sahaja apa yang ada. Macam dekorasi yang dilakukan oleh Rosman Nor ini, beliau cuma melakukan dekorasi menggunakan barang yang sedia ada dan juga barang yang murah.

Giler Deco hari ini ingin berkongsikan dengan anda semua bagaimana dekorasi rumah simple ini dapat dilakukan oleh Rosman Nor ini. Beliau juga telah berkongsikan beberapa keping gambar dekorasi rumah beliau ini. Jom kita tengok perkongsian daripada beliau.

Dekorasi Rumah Simple Daripada Barang Sedia Ada Dan Yang Murah

Saya antara mereka yang paling lambat renovate rumah...modal tak ada...tapi sikit demi sikit kami buat ubah suai bermula dari dapur..kumpul lagi duit dan ubah suai ruang depan pulak

Saya deko umah ikut suka hati saya je. Tak ada konsep. Jauh sekali guna khidmat interior designer. Pada saya asalkan kemas dan bersih cukup lah.

Gambar Dekorasi Rumah Simple Yang Cantik

Ini adalah rupa keadaan rumah asal beliau pada awal masuk ke rumah tersebut.Hampir 11 tahun dan harga RM25K pada masa awal-awal beli.

dekorasi rumah simple

Bahagian belakang rumah tersebut.

dekorasi rumah simple

Bahagian Ruang Tamu

Ini merupakan bahagian ruang tamu rumah beliau.

dekorasi rumah simple
dekorasi rumah simple

Ruangan Menonton TV

dekorasi rumah simple

Owner juga merupakan peminat ikan laga. Jadi, ikan diletakkan pada bahagian atas rak tersebut.

dekorasi rumah simple

Bahagian Dapur

Untuk bahagian kabinet dapur tu beliaumenggunakan almari kasut. Sangat jimat malah tahan sampai sekarang. Bukan setakat dapur sahaja malah bilik anak pun dipasang rak kasut ni utk anak2 simpan barang mereka.

dekorasi rumah simple
dekorasi rumah simple
dekorasi rumah simple

Tempayan antik tu yang paling rare.

dekorasi rumah simple

Itu sahaja perkongsian daripada Giler Deco untuk kali ini. Diharap anda mendapat inspirasi untuk melakukan dekorasi dirumah anda masing-masing. Komfirm tetamu akan terpegun melihatnya.

Sumber : Rosman Nor

Anda Mungkin Juga Berminat

Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
magic-wandeyecamerabookuserrocketmagnifiercrosschevron-down