Projek Deco Raya Rumah Flat Dengan Cara DIY

5,188 views
Jom kita bertiktok-tiktok di TikTok GilerDeco untuk lebih banyak inspirasi deko cantik.
Giler Deco

Tinggal beberapa hari sahaja lagi umat islam bakal menyambut hari raya Aidilfitri. Semua pemilik rumah sedang sibuk melakuka persiapan untuk menyambut hari raya. Perkara tersebut turut dilakukan oleh wanita ini yang bernama Azreen Az. Beliau melakukan projek deco raya rumah flat dengan cara diy.

Jadi, jom sama-sama kita ikuti perkongsian ubahsuai rumah yang menarik ini sempena menyambut hari raya yang bakal menjelma.

Projek Deco Raya Rumah Flat Dengan Cara DIY

Ini adalah keadaan rumah sebelum proses ubahsuai rumah dilakukan. Sangat kreatif deco rumah yang dihasilkan.

Projek Deco Raya Rumah FlatKeadaan rumah semasa proses ubahsuai sedang giat dilakukan oleh suaminya. Walaupun ruang rumahnya agak terhad tetapi dekorasi yang diterapkan sangat cantik dengan konsep ala-ala klasik moden sebegitu.

Projek Deco Raya Rumah FlatIni adalah hasilnya apabila rumah ini selesai diubahsuai dengan deco rumah sempena menyambut hari raya yang sangat cantik.

Projek Deco Raya Rumah FlatKeadaan ruang makan rumah ini. Cantik ubahsuai yang dilakukan dengan susun cermin dengan cara yang menarik pada dinding rumahnya.

deco rumahKeadaan dekorasi ruang tamu setelah diubahsuai dengan gaya dan konsep raya.

deco rumah

deco rumah

Itu sahaja perkongsian dari Giler Deco untuk anda pada kali ini. Diharap dengan perkongsian ini mampu memberikan sumber dan idea inspirasi untuk anda dalam deco rumah sempena hari raya yang bakal menjelang nanti. Selamat mencuba

Anda Mungkin Juga Berminat

Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
magic-wandeyecamerabookuserrocketmagnifiercrosschevron-down