Remaja Lakukan Transformasi Bilik Tidur Yang Luar Biasa

76,896 views
Jom kita bertiktok-tiktok di TikTok GilerDeco untuk lebih banyak inspirasi deko cantik.
Giler Deco

Sepanjang tempoh didalam Perintah Kawalan Pergerakan sebelum ini, apakah perkara yang paling bermanfaat yang telah anda lakukan? Adakah ubahsuai bilik tidur? Setiap individu mempunyai cara mereka tersendiri untuk mengisi masa lapang mereka.

Tidak dinafikan, terdapat banyak lambakan video memasakan yang dikongsikan oleh pengguna media sosial sepanjang Perintah Kawalan Pergerakan. Mungkin ini adalah cara mereka untuk berkongsi kegembiraan dengan masyarakat umum di media sosial.

Tidak ketinggalan juga anak muda di twitter yang dikenali sebagai Fiq Said mengambil keputusan untuk  mengubahsuai bilik tidur yang kelihatan uzur di transformasikan menjadi luar biasa. Ini adalah pembaharuan dan kreativiti yang terbaik.

Remaja "Twitter" Ini Kongsi Hasil Transformasi Bilik Tidur 28 Hari Yang Luar Biasa Waktu PKP

Fiq Siad telah mengongsikan video transformasi bilik tidur beliau melalui akaun Twitter iaitu @fiqsaid. Transformasi tersebut telah membuatkan rakyat Malaysia berasa kagum.

Seperti yang kita sedia maklum, transformasi dalam bentuk apa pun bukanlah tugas yang mudah tetapi Fiq Said membuktikan kepada anda bahawa 'dimana ada kemahuan disitu ada jalan'.

Memulakan projek 28 hari ini, Fiq Said menggantikan perabot di bilik tidur lamanya dengan semua yang dibeli dari IKEA. Dan jika anda pernah ke IKEA, anda tahu betapa mempesonanya bilik pameran, bukan? Setelah kita melihatnya dengan mata kepala kita sendiri, sangat teruja untuk memasukkan idea IKEA ke ruang kita sendiri.

Jika anda tertanya-tanya apa perabot yang dibeli oleh Fiq Said untuk transformasi estetik seperti ini, dibawah adalah senarai berikut. Sila perhatikan gambar sebelum dan selepas gambar di bawah!

  1. Katil loteng Stora (RM1,299)
  2. Tilam busa Malvik (RM699)
  3. Dua almari pakaian Aneboda (RM1,590)
  4. Almari pakaian Songesand tiga pintu (RM999)
  5. Jadual Linnmon / Adils (RM399)
  6. Kerusi putar Skalberg / Sporren (RM129)
  7. Dua penganjur penyimpanan Trofast (RM146 setiap satu)
bilik tidur
bilik tidur
bilik tidur
bilik tidur

Jadikan Ini sebagai Inspirasi Anda

Jumlah kos transformasi berjumlah kira-kira RM5000 dan modalnya adalah simpanannya selama 5 tahun. Mendapat persetujuan dari netizen lain, transformasi ini menghasilkan suasana putih monokromatik yang sederhana. Jenis yang anda tidak keberatan untuk menghabiskan sisa hari MCO anda. itu sahaja dari kami, dan selamat mencuba. Bye!

Sumber : @fiqsaid

Anda Mungkin Juga Berminat

Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
magic-wandeyecamerabookuserrocketmagnifiercrosschevron-down