Transformasi Ruang Garaj Kereta Kepada Ruang Tamu

18,363 views
Jom kita bertiktok-tiktok di TikTok GilerDeco untuk lebih banyak inspirasi deko cantik.
Giler Deco

Memiliki sebuah rumah yang besar mempunyai bilik dan ruang yang banyak sudah semestinya tidak menjadi masalah untuk kita. Apatah lagi, apabila tersebut dilengkapi dengan bilik, garaj kereta, dapur dan sebagainya.

Macam rumah yang ditunjukkan oleh Nurul Azura Bte Ahmad ini yang menunjukkan rumah beliau yang besar dan luas. Namun, beliau telah membuat satu transformasi yang tidak disangka iaitu menukarkan garaj kereta kepada ruang tamu.

Siapa sangka beliau sanggup menukarkan kawasan garaj tersebut kepada ruang tamu yang cantik dan elegan. Namun, beliau mempunyai penjelasan tersendiri kenapa transformasi tersebut dilakukan. Jom kita tengok perkongsian beliau.

Transformasi Dari Ruang Garaj Kereta Kepada Ruang Tamu Yang Cantik & Elegan

Transformasi dari Car Porch ke ruang tamu. Semoga perkongsian yang bermanfaat

Transformasi Garaj Kepada Ruang Tamu

Sebelum berlakunya transformasi ini, garaj ini mampu memuatkan hampir 4 buah kereta dalam satu masa. Disebabkan ia telah memakan ruang dalam rumah, kami memutuskan untuk lakukan transformasi.

garaj kereta
garaj kereta

Suasana Keadaan Didalam Ruang Tamu 

Suasana ruang tamu yang telah dilakukan. Dengan bertemakan warna emerald green dan disertakan konsep elegan. Ia sangat sesuai dan nampak cantik.

garaj kereta
garaj kereta
garaj kereta

Tujuan Sebenar Tranformasi

Tujuan sebenar beliau membuat transformasi tersebut adalah kerana sebahagian daripada garaj tersebut ambil sebahagian kawasan dalam rumah. Dengan transformasi tersebut, beliau jadikan tempat tersebut kepada kawasan ruang tamu yang cantik dan elegan.

Untuk bahagian garaj kereta pula, kereta yang lain masih lagi diletakkan didalam rumah dan kawasan tersebut masih lagi besar.

Kredit : Nurul Azura Bte Ahmad

Anda Mungkin Juga Berminat

Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
magic-wandeyecamerabookuserrocketmagnifiercrosschevron-down