Dekorasi Rumah Kuarters Bertemakan Warna "Black White"

11,632 views
Jom kita bertiktok-tiktok di TikTok GilerDeco untuk lebih banyak inspirasi deko cantik.
Giler Deco

Siapa yang tak suka kan apabila dekorasi rumah kuarters daripada yang biasa-biasa sahaja diubahsuai menjadi dekorasi rumah yang sangat cantik dan menarik. Sudah pastinya, dengan dekorasi ini pasti akan menarik pandangan tetamu yang bertandang kerumah anda.

Wanita yang bernama Dhia Suraya ini telah berkongsikan dekorasi rumah kuarter beliau didalam sebuah grup "Kelab Kaki Deco". Perkongsian tersebut mendapat perhatian daripada seluruh ahli grup tersebut yang mengatakan bertapa cantiknya hasil deko tersebut.

Menurut daripada deko tersebut, banyak barangan untuk melakukan dekorasi tersebut boleh didapat didalam platform Shopee. Jadi, jom kita tengok perkongsian daripada Dhia Suraya ini terhadap sebelum dan selepas dekorasi rumah kuarter beliau.

Dekorasi Rumah Kuarters Lama Diberikan Sentuhan Bertemakan Warna "Black White"

Hasil deco simple rumah kuarters yang biasa-biasa sahaja. Dari deko yang biasa kepada dekorasi rumah bertemakan warna "Black White". Barang banyak boleh didapatkan di Shopee.

Keadaan Dalaman Rumah Kuarter Kami Yang Asal

Berikut merupakan sedikit pandangan terhadap dalaman rumah kuarters kami ini. Perabot pun banyak dah lusuh dan banyak perkara perlu dilakukan.

Dekorasi Rumah Kuarters
Dekorasi Rumah Kuarters

Dekorasi Rumah Kuarters Bertemakan "Black White"

Inilah dia deko dalaman rumah saya ini. Simple-simple sahaja asalkan sedap mata memandang. Berikut merupakan barangan-barangan yang boleh anda beli untuk lakukan dko macam saya ini.

Dekorasi Rumah Kuarters
Dekorasi Rumah Kuarters
Dekorasi Rumah Kuarters
Dekorasi Rumah Kuarters

Sumber : Dhia Suraya

Anda Mungkin Juga Berminat

Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
magic-wandeyecamerabookuserrocketmagnifiercrosschevron-down