Dekorasi Rumah Yang Berkonsepkan "Home Industry"

2,970 views
Jom kita bertiktok-tiktok di TikTok GilerDeco untuk lebih banyak inspirasi deko cantik.
Giler Deco

Dekorasi rumah yang simple dan berkonsepkan "Home Industry" ini merupakan antara dekorasi yang paling tiptop dan banyak digunakan diluar negara. Tidak ramai rakyat Malaysia menerapkan dekorasi ini dirumah mereka.

Namun, seorang lelaki yang bernama Yuslan Ibrahim ini telah menerapkan dekorasi ini pada rumahnya. Beliau menyatakan dekorasi yang berkonsepkan industry ini sangat cantik dan simple sahaja untuk melakukannya.

Beliau telah berkongsikan dekorasi tersebut didalam Facebook yang bernama Kelab Dekorasi IKEA Malaysia. Jom kita tengok bagaimana dekorasi rumah yang dilakukan oleh beliau ini. Mungkin anda mendapt inspirasi untuk dilakukan pada rumah anda.

Lelaki Ini Konsikan Sebuah Dekorasi Rumah Beliau Yang Berkonsepkan "Home Industry"

Kemas simple-simple sambil exercise pagi ni. So in love dgn konsep industry yg simple camni. Masa make over rumah ni dulu, memang banyak beli produk ikea 90% sebabnya nak cuba compare kos barang ikea dengan kedai perabot lain.

Owh pasal frame tu,semua saya buat sendiri jer since susah nak jumpa kat Malaysia yang ngam dengan konsep. Ternyata dengan Ikea lagi puashati, tu pada pendapat den la.

Keadaan Rumah Sebelum Dekorasi Rumah Dilakukan

Dekorasi Rumah Industry

Dekorasi Rumah Yang Berkonsepkan Industri Simple

Inilah dia rupa deko rumah yang berkonsepkan industry simple ini. Banyak perabot ini dibeli di IKEA. Manakala untuk meja pula saya beli di Ruma Furniture. Lampu gantung pula dibeli di Shopee jer.

Dekorasi Rumah Industry

Ini pula adalah bahagian ruang tamu. Fram gambar yang ada tu saya tak beli pun. Saya diy sahaja diri sendiri sebab frame tersebut memang tak jual dah.

Dekorasi Rumah Industry

Ini merupakan brick yang betul daripada suzuka.

Dekorasi Rumah Industry

Bahagian master bedroom.

Dekorasi Rumah Industry

Tempat untuk kami sekeluarga meluangkan masa menonton tv disini.

Dekorasi Rumah Industry

Ini sahaja perkongsian daripada Giler Deco untuk kali ini. Diharap perkongsian ini mendapat memberikan inspirasi untuk anda yang ingin melakukan dekorasi rumah yang berkonsepkan "Home Industry". Komfirm tetamu akan terpegun melihatnya.

Semoga artikel bermanfaat untuk semua.

Sumber : Yuslan Ibrahim

Anda Mungkin Juga Berminat

Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
magic-wandeyecamerabookuserrocketmagnifiercrosschevron-down