Hasil Transformasi Dapur Owner Lama VS Owner Baru

18,110 views
Jom kita bertiktok-tiktok di TikTok GilerDeco untuk lebih banyak inspirasi deko cantik.
Giler Deco

Setiap kali berpindah ke rumah yang diduduki oleh owner sebelum ini banyak perkara yang mencabar menanti anda. Salah satunya ialah keadaan dapur yang ditinggalkan owner sebelumnya kepada anda yang baru menetap disitu.

Perkara tersebut perlu dihadapi oleh Noramera Faznie ini apabila beliau terkejut melihat keadaan dapur owner yang sebelum ini dibiarkan begitu. Dengan keadaan tidak terurus dan tidak kemas sememangnya membuatkan beliau tidak senang duduk.

Jadi, beliau megambil langkah yang drastik dengan melakukan beberapa transformasi dapur tersebut. Berbekalkan barangan daripada shopee, beliau berjaya lakukannya. Jom kita tengok perkongsian daripada beliau untuk tengok hasil transformasi dapur tersebut.

Hasil Transformasi Dapur Owner Lama Dibandingkan Dengan Owner Baharu

Deco2 bajet. Tempat feveret para mak. Owner Lama VS Owner Baru. Disebabkan ramai tanya beli kt mana, kebanyakkan barang semua ini saya beli di Shopee. Saya ada sediakan link untuk setiap barangan tersebut.

Ruangan Dapur Owner Yang Dahulu

Berikut merupakan keadaan bahagian dapur owner yang lama tinggalkan. Bersepah dan kotor dibiarkan begitu sahaja. Nak masak pun macam tak ada mood jer. Kena buat transformasi yang menyeluruh.

Hasil Transformasi Dapur

Ruangan Dapur Yang Sekarang Bersama Owner Baru

Berikut merupakan rupa dapur yang sekarang hasil transformasi daripada owner yang baharu ini. Biasa-biasa jer transformasi ini, banyak barangan untuk lakukan ini saya beli didalam platform online Shopee.

Hasil Transformasi Dapur

Dengan modal yang bajet sahaja, anda dapat membuat transformasi sebegini. Saya beli beberapa barangan daripada shopee. Ni saya sediakan link barangan shopee yang saya beli kepada anda semua.

LINK SHOPEE :-

1. Langsir Kabinet Dapur - https://shope.ee/7pIZOWQmxB

2. Kabinet Putih DIY - https://shope.ee/7KMInL49Q0

3. Wallpaper Marble - https://shope.ee/9K7NB6C7Ga

4. Wallpaper Foam Brick Hitam - https://shope.ee/4fLXcca7Va

5. Wallpaper Brick Putih - https://shope.ee/7zbzanDQ2q

6. Rak Kayu Daripada IKEA

Hasil Transformasi Dapur
Hasil Transformasi Dapur
Hasil Transformasi Dapur
Hasil Transformasi Dapur
Hasil Transformasi Dapur
Hasil Transformasi Dapur

Itu sahaja perkongsian daripada Giler Deco ini. Semoga artikel mengenai transformasi dapur ini dapat memberikan inspirasi kepada anda yang ingin melakukan perubahan terhadap dapur dirumah.

Semoga bermanfaat untuk anda semua.

Sumber : Noramera Faznie

Anda Mungkin Juga Berminat

Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
magic-wandeyecamerabookuserrocketmagnifiercrosschevron-down