Perkongsian Mengenai Fungsi Bekas Air Di Dalam Beg Rider GrabFood

180 views
Jom kita bertiktok-tiktok di TikTok GilerDeco untuk lebih banyak inspirasi deko cantik.
Giler Deco

Pernah tak anda dikecam kerana melakukan DIY yang bernas dan kreatif? Terdapat satu video viral dimana ramai yang mengecam seorang rider mengenai sebuah DIY yang dihasilkan oleh beliau. Beliau melakukan diy bekas air yang asing didalam beg penghantaran makanan beliau.

Jadi, kali ini Brader rider tu sekali lagi memuatnaikkan lagi video tiktok yang menerangkan apa fungsi yang dilakukan oleh bekas air tersebut dan nak buktikkan bahawa hasil DIY bekas air tersebut bukanlah direka untuk suka-suka sahaja.

Jom kita tengok penjelasan daripada brader ini. Lain kali jangan nak main tuduh jer sesuatu perkara tanpa dengar dahulu kenapa dan apa fungsi diy yang dilakukan oleh seseorang.

"Baru Tau Apa Fungsinya". Perkongsian Rider Mengenai Fungsi Bekas Air Dalam Beg Penghantaran Makanan Akhirnya Terjawab

Haritu saya masukkan video kat tiktok mengenai bekas air ini. Ramai yang cakap mengarutlahh, apalahhhh. Meh sini nak tunjukkan apa fungsi oleh bekas air ni didalam beg penghantaran tersebut

Apa Fungsi Bekas Air Tersebut? Ini Yang Dijelaskan Oleh Rider Tersebut

Ramai juga yang mengecam rider ni cakap mengarutlaaa hasil diy yang dilakukan namun sebenarnya hasil DIY sebegini memberikan impak yang positif untuk rider.

Fungsi Bekas Air

Melalui penjelasan dalam tiktok adalah beliau buat sebegini adalah untuk mengasingkan air daripada makanan yang lain.

Fungsi Bekas Air

Apabila air diletakkan dalam bekas ni ianya tidak akan tertumpah dan juga membuatkan makanan yang akan basah kerana terkena air tersebut.

Fungsi Bekas Air

Memang terbaik hasil dilakukan rider ni. Semestinya idea yang sangat bernas dan wajib dilakukan untuk semua rider diluar sana.

Video Penjelasan Tiktok Mengenai Apa Fungsi Ada Bekas Air Ini

Kredit : emmygrab2022

Anda Mungkin Juga Berminat

Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
magic-wandeyecamerabookuserrocketmagnifiercrosschevron-down