Tandas Buruk Di Makeover Menjadi Tandas Ala-Ala Hotel

7,698 views
Jom kita bertiktok-tiktok di TikTok GilerDeco untuk lebih banyak inspirasi deko cantik.
Giler Deco

Didalam banyak-banyak makeover yang pernah dilakukan di Malaysia ini. Makeover yang paling popular adalah makeover sesebuah tandas. Orang Malaysia lebih gemarkan sesebuah rekaan atau juga dekorasi tandas yang cantik, menarik serta nampak elegan. Macam yang dilakukan oleh Azlina Ayeen ini.

Beliau telah berkongsikan hasil sebelum dan selepas tandas kelihatan buruk beliau di makeover kepada sebuah tandas yang kelihatan seperti hotel mewah 5 bintang. Menurut beliau lagi, disebabkan tandas tersebut tidak menarik beliau, beliau mengupah seseorang untuk lakukan makeover dengan bajet keseluruhan RM15k.

Jom kita tengok perkongsian daripada beliau ini.

Daripada Tandas Buruk Terus Di Makeover Menjadi Rupa Tandas Ala-Ala Hotel Hilton

Mula2 malu jugak nak cakap dengan orang yang buat rumah kau. Saya nak bilik air macam hotel boleh? Dan dia merialisasikan impian kau.

Moga dapat memberi idea pada yang lain. Kita semua sudah pastinya mempunyai sebuah impian dan juga angan-angan didalam hidup kita

Rupa Tandas Asal Sebelum Di Lakukan Makeover

Inilah dia rupa tandas saya yang asal sebelum ni. Saya tak suka dengan tingkap tandas yang sangat luas sebegitu. Ini merupakan proses makeover sedang dijalankan dengan mengetuk dinding dan juga lantai tandas terlebih dahulu.

Tandas Buruk Di Makeover

Selepas itu, saya suruh kontraktor untuk tutup satu tingkap tersebut kerana terlampau luas. Saya nak sebuah tingkap sahaja kerana ia padan dengan tandas.

Tandas Buruk Di Makeover

Pandangan daripada luar waktu proses makeover ini sedang dijalankan.

Tandas Buruk Di Makeover

Hasil Akhir Tandas Ini Dilakukan Proses Makeover

Akhirnyaaaa! Selepas lama menanti sebuah tandas yang ala-ala hotel ini. Siap juga makeover tandas saya ini. Bajet untuk saya melakukan makeover tandas ini adalah RM15k. Memang mahal namun hasilnya sangat-snagat berbaloi.

Tandas Buruk Di Makeover

Ini merupakan bahagian shower saya.

Tandas Buruk Di Makeover
Tandas Buruk Di Makeover

Semoga artikel Giler Deco untuk kali ini dapat memberikan inspirasi kepada anda yang menginginkan atau melakukan makeover sesebuah tandas yang buruk menjadi cantik.

Sumber : Azlina Ayeen

Anda Mungkin Juga Berminat

Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
magic-wandeyecamerabookuserrocketmagnifiercrosschevron-down