Transformasi Master Bedroom Tema "Modern English"

1,622 views
Jom kita bertiktok-tiktok di TikTok GilerDeco untuk lebih banyak inspirasi deko cantik.
Giler Deco

Apakah benda yang paling penting untuk dilakukan transformasi jika inginkan suasana tidur yang sunyi dan tenang? Sudah semestinya bilik tidur kan? Namun, untuk melakukan sebuah transformasi menyeluruh ini selalunya susah dan memerlukan idea yang kreatif untuk lakukannya.

Usah risau kerana Isa Al-Roomie ini memang pakar dalam melakukan apa jua transformasi bilik, ruang tamu dan sebagainya. Projek beliau terbaharu adalah melakukan transformasi master bedroom milik klien. Menurut beliau, klien inginkan sebuah master bedroom bertemakan "Modern English" yang kelihatan cantik dan bersih.

Isa Al-Roomie ini melakukan sebuah transformasi master bedroom tersebut dan hasilnya sangat mengagumkan. Hasil tersebut telah dikongsikan didalam grup Facebook yang bernama "Kelab Kaki Deko". Hasil tersebut sememangnya mendapat perhatian daripada grup tersebut kerana hasilnya sangat woww!

Transformasi Master Bedroom Bertemakan "Modern English" Berwarna Hijau Yang Cantik

Transformasi Master Bedroom sebelum, semasa dan selepas siap. Client request nak fresh and clean look, bertemakan Modern English, jadi kita warnakan bilik ni dengan Khakis green by Jotun.

Keadaan Bilik Master Bedroom Klien Yang Asal

Rupa asal bilik master bedroom milik klien yang diambil sebelum apa jua makeover bilik ini dilakukan.

Transformasi Master Bedroom

Hasil Akhir Master Bedroom Selepas Tranformasi Dilakukan

Inilah dia rupa hasil akhir rupa dan keadaan bilik master bedroom yang dilaakukan oleh Isa Al-Roomie ini. Kelihatan sangat cantik dan berseri-seri jer.

Transformasi Master Bedroom

Keseluruhan ruang bilik ini dicatkan dengan warna hijau bernama "Khakis Green" daripada jenama Jotun. Penggunaan warna ini menaikkan lagi suasana bertemakan "Modern English" yang diinginkan oleh klien.

Transformasi Master Bedroom
Transformasi Master Bedroom
Transformasi Master Bedroom

Kod cat "Khakis Green" yang digunakan untuk mengecat didalam bilik master bedroom ini.

Link Shopee :- https://shp.ee/bd24ckx

Ini sahaja perkongsian daripada Giler Deco ini. Semoga artikel ini dapat memberikan sedikit inspirasi kepada anda yang ingin melakukan apa-apa perubahan terhadap bilik dirumah.

Semoga bermafaat untuk anda semua.

Sumber : Isa Al-Roomie

Anda Mungkin Juga Berminat

Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
magic-wandeyecamerabookuserrocketmagnifiercrosschevron-down