Ubahsuai Dan Dekorasi Dalaman Rumah Sewa Yang Bajet

16,568 views
Jom kita bertiktok-tiktok di TikTok GilerDeco untuk lebih banyak inspirasi deko cantik.
Giler Deco

Dekorasi dalaman rumah sememangnya antara perkara yang wajib dilakukan tidak kiralah anda berada di rumah sewa, rumah flat dan sebagainya. Bagi kita yang menetap dirumah ini, dekorasi sememangnya perkara wajib dilakukan agar sesuatu pandangan rumah tersebut nampak cantik.

Sebagaimana yang dikongsikan oleh Naida Zulkifli ini, beliau menunjukkan hasil ubahsuai rumah sewa beliau yang tak seberapa tersebut dengan hasil diri sendiri. Beliau banyak membeli barangan daripada online. Ditambahkan lagi dengan anak kecil, memang mencabar bagi beliau melakukannya.

Jadi, jom kita tengok hasil ubahsuai dan juga dekorasi dalaman rumah sewa yang dilakukan oleh Naida Zulkifli ini.

Dari Dekorasi Dalaman Rumah Sewa Yang Biasa Diubahsuai Kembali Menjadi Dekorasi Yang Cantik

Rumah Sewaku Syurgaku,Hasil tangkapan membeli belah dari online sebab PKP. Kena pasang sendiri, mencabar sebab ada anak kecik. Langsir jahit sndiri. Sebab ketinggian langsir memang tak ada yang ready made.Saya rumah kampung. Bajet ape yang ada je.

Rupa Dalaman Rumah Sewa Lamaku Yang Dahulu

Begilah keadaan dalaman rumah sewa saya yang lama ini. Sejujurnya memang dah cantik dan simple jer tapi disebabkan saya inginkan dekorasi yang lebih kearah moden, ubahsuai bahagian tetap dilakukan.

Dekorasi Dalaman Rumah Sewa

Bahagian disini asalnya kosong jer. Tiada tempat atau ruangan untuk makan.

Hasil Ubahsuai Dekorasi Ruang Rumah Sewa Yang Dilakukan

Alhamdulillah, setelah hampir berapa bulan membuat dekorasi yang diinginkan ini. Akhirnya siap juga deko dalaman rumah sewaku yang sederhana ini.

Ni merupakan pandangan apabila kami masuk ke rumah sewa tersebut. Memang design rumah sew macam ni. Buka pintu jer terus nampak bahagian ini.

Dekorasi Dalaman Rumah Sewa

Ini pula merupakan bahagian ruang makan kami. Untuk menutup bahagian dapur alik belakang tersebut, saya menutupnya dengan divoder dinding.

Dekorasi Dalaman Rumah Sewa
Dekorasi Dalaman Rumah Sewa

Sumber : Naida Zulkifli

Anda Mungkin Juga Berminat

Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
magic-wandeyecamerabookuserrocketmagnifiercrosschevron-down