Dekorasi Ruang Tamu Yang Menerapkan Warna Hijau Mendamaikan

3,247 views
Jom kita bertiktok-tiktok di TikTok GilerDeco untuk lebih banyak inspirasi deko cantik.
Giler Deco

Penggunaan pelbagai kombinasi hijau pada bahagian dalam rumah kediaman adalah penerimaan yang membantu membawa orang lebih dekat kepada alam semula jadi, mewujudkan suasana yang selesa untuk mereka, dan membantu mereka berehat dengan lebih tenang.

Jika anda sedang mencari sebuah inspirasi ruang rumah yang bertemakan warna hijau ini jadi anda datang ke tempat yang betul. Perkongsian kali ini adalah dekorasi ruang tamu hijau yang diinspirasikan dan dilakukan oleh Ummiey Lieyza.

Bagaimanakah dekorasi bertemakan warna hijau milik beliau ini? Jom kita saksikannya.

Sebuah Dekorasi Ruang Tamu Yang Cantik Menerapkan Tema Warna Hijau Mendamaikan

Interior hijau sering digunakan di premis rumah percutian dan sanatoriums. Mereka menyumbang kepada pemulihan pesat kesihatan. Menambah warna lain pada nada asas memerlukan perubahan dalam kesannya kepada orang itu. Pilih yang paling sesuai untuk warna dalaman anda hijau dengan kepelbagaian mereka tidak akan sukar.

Dekorasi Ruang Tamu


Hijau di pedalaman ruang tamu boleh menjadi seorang solois, dan boleh bertindak sebagai tambahan, digabungkan dengan warna lain. Nada terang sebagai utama akan membuat mood gembira, bayangan malachite kelihatan sangat sesuai untuk pemilihan zon individu.

Dekorasi Ruang Tamu
Dekorasi Ruang Tamu


Putih menggabungkan dengan baik dengan semua warna, termasuk hijau. Ia mencairkan dan melembutkan hijau gelap, dengan sempurna melengkapkan warna cahaya, memberikan peluang untuk membesarkan visual kawasan kecil di dalam bilik.

Dekorasi Ruang Tamu

Itu sahaja perkongsian untuk giler deco kali ini. Diharap perkongsian ini dapat memebrikan anda sedikit inspirasi untuk melakukan sebuah inspirasi melakukan dekorasi ruang tamu yang bertemakn warna hijau ini.

Kredit : Ummiey Lieyza

Anda Mungkin Juga Berminat

Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
magic-wandeyecamerabookuserrocketmagnifiercrosschevron-down