Dekorasi Rumah Kondo Sebelum Dan Selepas Yang Cantik

9,561 views
Jom kita bertiktok-tiktok di TikTok GilerDeco untuk lebih banyak inspirasi deko cantik.
Giler Deco

Mempunyai rumah sendiri semestinya merupakan impian kepada sesiapa sahaja. Dengan adanya rumah sendiri pastinya rasa sangat beruntung dan bahagia dibandingkan dengan menyewa apa-apa rumah sewa. Dengan adanya rumah sendiri, anda boleh buat apa sahaja yang anda inginkan.

Macam yang dikongsikan oleh pasangan ini. Lelaki yang bernama Sham Penang dan isterinya akhinya dapat membeli rumah sendiri setelah hampir 4 tahun duduk menyewa. Mereka berkongsikan beberapa gambar dekorasi rumah kondo mereka setelah memasuki rumah baru mereka.

Perkongsian tersebut telah dikongsikan didalam media sosial Facebook. Ia menunjukkan beberapa keping gambar sebelum dan selepas pasangan itu membuat dekorasi rumah kondo tersebut. Jom kita tengok hasil dekorasi yang dilakukan oleh pasangan ini.

Dekorasi Rumah Kondo Sebelum & Selepas Yang Cantik

Alhamdulillah…saya dan isteri Leeza Kudrow kongsikan sedikit dekorasi sebelum dan selepas rumah kami. Empat tahun duduk menyewa

Akhirnya dapatlah rumah sendiri. Maaflah posting saya ada di beberapa grup deko, sekadar kami berkongsi idea/susun atur hiasan rumah saja.

Bahagian Ruang Tamu

Kita mulakan terlebih dahulu dengan bahagian ruang tamu. Inialah dia rupa awal-awal apabila pindah kerumah baru ini. Banyak kerja hendak dilakukan. Namun, selepas selesai semua sangat puas hati.

Masih dalam proses lagi. Ini adalah apabila ingin membuat rak tv namun perlu melakukan sedikit wayaring.

Inilah dia hasil ruang tamu kami ini.

Dekorasi Rumah Kondo

Bahagian Makan Grand Mirror

Bahagian grand mirror kami. Disebabkan benda ni viral sangat, jadi kami pun lakukannya juga. Memang nampak cantik sangat.

Dekorasi Rumah Kondo

Bahagian Ruangan Dapur

Bahagian ini telah pun ada dengan perabot warna hijau. Jadi, kami kekalkan warna tersebut dan cuma melakukan penambahan pada bahagian lampu, sinki dan tempat memasak.

Dekorasi Rumah Kondo
Dekorasi Rumah Kondo

Inilah dia antara gambar awal-awal apabila memasuki kerumah kondo ini. Bersepah tu biasalah apabila first time masukkan.

Dekorasi Rumah Kondo

Bahagian Pintu Hadapan

Bahagian depan pintu ni nampak kosong sangat. Jadi, apa kata kita tambah sedikit rak kasut sebab banyak sangat koleksi kasut.

Dekorasi Rumah Kondo

Bahagian Bilik Tidur

Tempat untuk kami tidur semestinya perlu dihiasi dengan cantiknya.

Dekorasi Rumah Kondo

Sumber : Sham Penang

Anda Mungkin Juga Berminat

Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
magic-wandeyecamerabookuserrocketmagnifiercrosschevron-down