Ubahsuai Rumah Kuarter Polis Yang Berusia 50 Tahun

22,667 views
Jom kita bertiktok-tiktok di TikTok GilerDeco untuk lebih banyak inspirasi deko cantik.
Giler Deco

Pasti ramai diantara kita ini tinggal di kuarters polis kan? Walaupun rumah tersebut kecil namun ia masih lagi tempat tinggal untuk sesetengah rakyat Malaysia. Untuk mencantikkan lagi rumah kuarters, ia juga boleh diubahsuai & renovasi agar ia nampak kemas dan menarik.

Macam lelaki ini yang dikenali sebagai Firdaus Firman yang berjaya membuat ubahsuai rumah kuarter polis beliau yang sudah berusia hampir 50 tahun. Beliau telah menunjukkan hasil ubahsuai dan renovasi rumah beliau didalam laman sesawang Facebook.

Pekongsian dilaman Facebook itu sekaligus telah memukau pandangan netizen. Ia dikongsikan didalam sebuah grup bernama Kelab Kaki Deko. Jom kita tengok hasil perkongsian beliau.

Ubahsuai & Renovasi Rumah Kuarters Polis Usia 50 Tahun, Netizen Terkejut Melihatnya !!

Tumpang lalu rumah bujang ku. Kuarters Polis yang berusia lebih 50 tahun. Cat dinding je tak berani nak buat lebih2 sebab rumah kerajaan bila2 masa je kena pindah

Rumah Yang Dahulu Buruk Kini Berubah

Menurut daripada Firdaus Firman ini, beliau telah pun membuat ubahsuai rumah kuarters ini untuk memberi nafas baru. Beliau telah mengecat rumah ini dan dekorasikannya dengan perabot yang baru.

Perubahan tersebut jelas beliau bukan sahaja memulihkan rumah tersebut namun telah menukarkan rumah yang dahulu buruk kepada rumah yang baru dibeli secara 360 darjah.

Gambar Sebelum Dibuahsuai

ubahsuai rumah

 

Gambar Setelah Diubahsuai 

ubahsuai rumah

ubahsuai rumah
ubahsuai rumah
ubahsuai rumah

Netizen Terkejut Melihatnya!!

Perkongsian daripada Firdaus Firman ini telah mengejutkan para ahli grup Kelab Kaki Deko. Hasil daripada tersebut, perkongsian itu telah mencecah hampir 32 Ribu Likes dan juga hampir 3.6K komen mengenai perkongsian tersebut.

Sangat Kreatif!!!!

Macam mana dengan ubahsuai dan dekorasi rumah yang dilakukan oleh Firdaus Firman ini? Anda semua mesti kagum melihatnya. Semoga anda juga mampu membuat sama yang dilakukan oleh beliau. Semoga artikel ini dapat memberi anda inspirasi dan juga bermanfaat untuk anda semua.

Sumber : Firdaus Firman

Anda Mungkin Juga Berminat

Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
magic-wandeyecamerabookuserrocketmagnifiercrosschevron-down