Dekorasi Laman Rumah Yang Bertemakan Pink “Hello Kitty”

701 views
Jom kita bertiktok-tiktok di TikTok GilerDeco untuk lebih banyak inspirasi deko cantik.
Giler Deco

Sebuah laman rumah yang mempunyai dekorasi dan pemandangan yang menarik ini mampu memberikan ketenangan terhadap suasana rumah tersebut. Jika halaman rumah pun sudah tidak teratur dan tidak kemas, maka dalaman rumah juga sudah pasti begitu.

Jadi, pastikan halaman rumah kita ini sentiasa cantik dan bersih macam halaman rumah yang dikongsikan oleh Fira Dikra ini. Beliau berkongsikan gambar sebuah dekorasi laman rumah beliau yang bertemakan warna pink Hello Kitty yang cantik.

Jika anda ingin melihat keseluruhan dekorasi halaman rumah tersebut ini. Jom kita melihat sebuah perkongsian deko laman rumah kos rendah bertemakan pink Hello Kitty ini yang dikongsikan oleh beliau.

Dekorasi Laman Rumah Yang Cantik Bertemakan Warna Pink Hello Kitty

Dekorasi bahagian halaman depan dan belakang rumah yang bertemakan warna pink "Hello Kitty". Memang saya ini peminat warna Hello Kitty dari kecil lagi

Rumah saya ini merupakan rumah kos rendah.

Dekorasi Halaman Rumah Kos Rendah Warna Pink Yang Cantik

Dekorasi Laman Rumah

Bahagian hadapan rumah ini sememangnya warna pink dan diletakkan muka Hello Kitty yang cantik.

Dekorasi Laman Rumah

Ini pula adalaha bahagian hadapan rumah miliknya. Memang sini dijadikan sebagai tempat untuk bersantai minum air sambil melihat permandangan diluar. Banyak juga barangan yang bertemakan warna pink menarik.

Dekorasi Laman Rumah

Dekorasi Laman Rumah

Seterusnya ialah kita beralih pula kepada bahagian halaman belakang pula. Ini adalah gambaran halaman belakang. Halaman ini tempatnya beliau melakukan Mini Garden yang cantik dan menarik ini.

Dekorasi Laman Rumah

Dekorasi Laman Rumah

Sumber : Fira Dikra

Anda Mungkin Juga Berminat

Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
magic-wandeyecamerabookuserrocketmagnifiercrosschevron-down