Dekorasi Rumah Ruang Memanjang Yang Simple Dan Cantik

12,082 views
Jom kita bertiktok-tiktok di TikTok GilerDeco untuk lebih banyak inspirasi deko cantik.
Giler Deco

Membeli sebuah rumah dengan ruangan yang memanjang sememangnya sesuatu yang menguntungkan. Tidak banyak rumah di Malaysia ini mempunyai rekabentuk ruang memanjang ini. Macam yang dikongsikan oleh Fifi Sufi ini, beliau telah membeli sebuah rumah dengan rekabentuk ruang yang memanjang namun masih tidak tahu cara untuk lakukan dekorasi.

Namun. selepas beliau berbincang dengan suami tercinta. Akhirnya dekorasi rumah memanjang tersebut telah dilakukan dan terhasilnya sebuah dekorasi yang cantik. Anda ingin melihat hasil dekorasi tersebut? Jom kita tengok perkongsian daripada Fifi Sufi ini.

Dekorasi Rumah Ruang Memanjang Yang Simple & Cantik Bertemakan Warna "Yellow Mustard"

Alhamdulillah syukur. Tunggu rezeki lain, lain yang Allah beri. Rezeki 2021 utk kami sekeluarga.

1st dapat kunci tengok rumah alahai macam mana nak deko rumah straight macam ni.

So decide dengan husband kat buat open concept je. Janji dapur kemas dan bersih. Hasil cedok mencedok group deko maka terhasillah rumah yang simple janji selesa.

Dekorasi Rumah Ruang Memanjang Yang Sangat Simple

Ruangan rumah memanjang yang belum dilakukan apa-apa jua dekorasi yang menarik. Masa ni tak tau nak buat apa pada mulanya.

Dekorasi Rumah Ruang Memanjang

Hasil Dekorasi Yang Dilakukan Ini

Inilah dia hasil deko yang dilakukan untuk ruang tamu rumah memanjang saya ini. Yang pertama saya inginkan adalah penggunaan warna kuning ala-ala Yellow Mustard. Sebab saya merupakan peminat warna kuning.

Dekorasi Rumah Ruang Memanjang

Ramai yang bertanya apa barang-barangan yang dilakukan untuk menjayakan dekorasi ini. Jadi, untuk memudahkan kerja anda semua yang tak perlu search satu-satu barang ni. Saya ada listkan barang yang saya beli. Semuanya saya beli di Shopee.

Kredit : Fifi Sufi

Anda Mungkin Juga Berminat

Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
magic-wandeyecamerabookuserrocketmagnifiercrosschevron-down