Dekorasi Bilik Kaunseling Di Sekolah Dilakukan Oleh Cikgu

480 views
Jom kita bertiktok-tiktok di TikTok GilerDeco untuk lebih banyak inspirasi deko cantik.
Giler Deco

Selalu deko kat rumah jer namun untuk artikel kali ini special sikit iaitu nak kongsikan sebuah dekorasi bilik kaunseling yang cantik dilakukan oleh cikgu yang kreatif. Cikgu yang bernama Naimah Md Ludin ini berkongsikan bagaimana beliau melakukan dekorasi bilik tersebut bersama dengan anak murid dan cikgu yang lain.

Tujuan dekorasi bilik kaunseling ini dilakukan adalah kerana bilik kaunseling asal ini dah kelihatan muram, kotor dan sedikit terbiar. Memang bilik yang terbiar dan tiada orang nak jaga memang akan senang kotor. Jadi, apa yang dilakukan oleh cikgu Naimah Md Ludin melakukan dekorasi bilik kaunseling merupakan perkara terbaik beliau lakukan.

Jom kita tengok hasil sebelum dan selepas bilik kaunseling ini dilakukan.

Sebuah Dekorasi Bilik Kaunseling Yang Cantik Di Sekolah Dilakukan Oleh Cikgu Yang Kreatif

Selalu deco ruang kat rumah ja kan. Kalini saya share deco bilik kaunseling kat skolah saya tapi saya lantikan skolah ja. Jadi bilik pun dapat ihsan dari Guru Besar lepas saya mohon. Sebelum ni tumpang ja blk jqaf

Bilik Kaunseling Yang Sebelum Ini Kelihatan Muram Dan Tidak Terurus

Kredit : Naimah Md Ludin

Anda Mungkin Juga Berminat

Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
magic-wandeyecamerabookuserrocketmagnifiercrosschevron-down